Deskundig personeel

Bij ROOTHANS IJZERWAREN staat de eigenaar ook achter de toonbank. U merkt dat aan de betrokkenheid maar ook aan de jarenlange ervaring in de DHZ-branche. Dat geldt overigens ook voor de medewerkers. Werken in een ijzerwaren- en gereedschappenzaak betekent de klanten op weg helpen, meedenken en oplossingen aanbieden.

Natuurlijk heeft iedereen ergens moeten beginnen en vooral moeten leren. Elke medewerker leert nog dagelijks. Inherent aan de branche want vrijwel elke dag komen we wel weer nieuwe producten tegen die de klus weer vereenvoudigen kunnen.

Medewerkers volgen continu de marktontwikkelingen en zullen waar nodig zich steeds moeten bijscholen. Elke medewerker bezit een vak-diploma of leert hier nog voor. Daarnaast kennen we veel aanvullende opleidingen vooral als het gaat om de steeds veranderen eisen voor wat betreft het afdoende beveiligen van een woning. Doordat de DHZ-branche bijzonder innovatief is worden er erg veel producttrainingen gevolgd zodat u als klant, hoe nieuw het product dan ook is, goede achtergrondinformatie kan krijgen en vaak al een stuk persoonlijke ervaring overgebracht kan worden. Voor u als klant een zeker gevoel, voor ons is dat een vanzelfsprekendheid.

Iedere medewerker heeft zijn eigen voorkeuren, interesses en ervaring. ROOTHANS streeft er naar om alle kennis in de winkel te verdelen over twee of meer medewerkers. Waarom ? Omdat wij vinden dat als de specialist in de zaak een vrije dag heeft, of op vakantie is, u toch zeker de zelfde deskundigheid en informatie van ons mag verwachten.